Bloggar från mobilen

Så ni vet hur jag sa att jag känner mig ensam och inte har några kompisar? Det var lite av en överdrift, några kompisar har jag faktiskt och jag är på väg till en av dom just nu: Miranda! Eller Mii som hon kallas för set mesta.

Mii och jag har varit kompisar sen vi var små. Våra mammor var typ kompisar eller något... Hm, jag har faktiskt aldrig frågat mamma hur hon och Katja (Miis mamma heter så) känner varandra. Hm, jag får fråga henne senare. Iaf så har jag, Mii och Miis tvillingbror Mikael lekt ihop när vi var småbarn. Mii var min bästa kompis när jag var liten och Mikael var min första crush :P

På senaste tiden har vi glidit ifrån varandra lite och ses inte lika ofta. Men vi är fortfarande vänner... Tror jag. Hur som helst sitter jag på bussen på väg till henne nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0