Snabb förklaring!

Jag läste igenom mina inlägg och insåg att dom var lite förvirrande. Det här är inte Vinterherrgårdens blogg utan bara min personliga blogg. Den 'riktiga' och 'officiella' bloggen är den som ligger på 'vinterherrgarden.blogg.se' men man kommer inte in på den just nu och det kommer nog dröja ett tag innan man gör det. Vi har nämligen redan en hemsida och det här är mer av ett litet experiment från mammas sida för våra stamkunders skull. Mamma jobbar mycket på det här med att herrgården ska kännas "intim" och "personlig", men allting måste fortfarande göras ordentligt. Typ marknadsföring, design, sitta på massa möten och diskutera gud vet vad, såna grejer måste göras först!

Alltså:
vinterherrgarden.blogg.se/sohie = Min personliga "personalblogg" där jag får skriva lite som jag vill eftersom bloggen inte länkats på hotellets hemsida.
vinterherrgarden.blogg.se = Den officiella bloggen för hotellet som senar kommer kopplas till hemsidan och därför måste vara proffsig.

Det var allt
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0